ISO 9001:2001 Nyomtatás

MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási menedzsment rendszer tanúsítvány
A Tisza-Marosszögi Vízgazdálkodási Társulat 2004. szeptember 17-én megszerezte MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási menedzsment rendszer tanúsítványát.

A Tisza-Marosszögi Vízgazdálkodási Társulat minőségpolitikája:

Társulatunk 132 ezer ha-on végzi közcélú vízgazdálkodási feladatait, az Alföld legmélyebben fekvő területén, vizektől veszélyeztetve, a nyári időszakban vízhiánnyal küzdve. Gróf Széchenyi István által megfogalmazott és megálmodott "kert Magyarország" vízgazdálkodási feltételeinek megvalósítása létünk, működésünk meghatározó gondolata.


Tagjaink, a gazdálkodók, a földhasználók, az önkormányzatok, a működési területünkön élők belvízkár mentes lét- és vagyonbiztonsága szélsőséges időjárási helyzetben Társulatunk által végzett jól tervezett és szervezett hatékony vízkárelhárításon múlhat.
A hatékony vízkárelhárítás egyik alapfeltétele a korszerű és jól megépített vízi létesítmények tervezése és kivitelezése.
Mezőgazdasági vízszolgáltatásunk – tekintettel a globális felmelegedésre és a helyi adottságokra – meghatározóan befolyásolja a térség kiegyensúlyozott, minőségi, versenyképes mezőgazdálkodását. Építőipari tevékenységünk tagjainknak és megrendelőinknek nyújtanak lehetőséget a partnerségre, mely által társulatunk hosszú távú piacorientált versenyképes működése biztosítható.

A minőségpolitika megvalósulása érdekében:


- kialakítjuk, működtetjük és fejlesztjük az MSZ EN ISO 9001:2001 nemzetközi szabványnak megfelelő minűségirányítási rendszert,
- törekszünk a megrendelőink elégedettségét növelő megoldások alkalmazására,
- a cégvezetés elkötelezettséggel, személyes példamutatással és a szükséges erőforrások biztosításával áll a minőségi munkavégzés mellé,
- munkatársainknál kialakítjuk és tudatosítjuk az ügyfélközpontú szemléletet és cselekvést, fejlődésüket képzéssel és tapasztalatok átadásával biztosítjuk, az eredményes és hatékony munkájukat elismerjük,
- ügyfeleinkkel és beszállítóinkkal hosszú távú, kölcsönös előnyöket biztosító kapcsolatra törekszünk,
- szolgáltatásainkat, folyamatainkat, minőségirányítási rendszerünket az ügyfelek igényeinek figyelembevételével, az észrevételek visszacsatolásával, teljesítményünk mérésével és értékelésével tökéletesítjük.

Gondot fordítunk arra, hogy minőségpolitikánkat minden munkatársunk megértse, elfogadja és alkalmazza.


Hódmezővásárhely, 2004. augusztus 23.


Balla Iván
ügyvezető igazgató